Hieperdepiep…

Afgelopen vrijdag was het mijn verjaardag. Reinier had er voor gezorgd dat dit niet ongemerkt voorbij ging en de nodige mensen op de hoogte gebracht. We zijn nu nog aan het taart eten. Zowaar een hele lekkere, want ik had Reinier in de supermarkt al eerder laten weten dat ik niet erg gelukkig zou worden van 1 van de piepschuimogende taarten in de vitrine. Dan maar geen taart, was mijn advies. Maar nee, hij had een goede keus gemaakt en dat maakte het feestgevoel natuurlijk wel compleet. Want dit jaar moest ik het doen zonder de Hollandse appeltaart van ons beider moeders die altijd erg goed in de smaak vallen.
Nu 24, ja Reinier was het met me eens, voelt weer een stuk ouder dan 23. Maar goed dat besef je ook alleen maar op die ene dag in het jaar. Vandaag al weer nergens ‘last’ meer van…
Iedereen bedankt voor de mailtjes, kaartjes en telefoontjes! Het is te gek om alle betrokkenheid te merken, ook nu Veendaal Kiev is geworden.

2 comments

  1. Hans · april 26, 2006

    Rian, gefeli met je verjaardag! Ik stuur je deze week nog een verjaardagscadeautje.. Die moet je natuurlijk delen met Reinier…

    Ik wil ff zeggen dat ik onwijs veel bewondering heb voor jullie stap en dat ik bemoediging en uitdaging vind in het lezen van jullie stuff.

    God is goed!

  2. José · april 26, 2006

    Hey mooie mensen!

    Rianne nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben naar de bruiloft van Tex en Alice geweest, was echt supergaaf en de dienst paste echt helemaal bij hun (dacht is wel ff leuk om te melen!) We hebben jullie er wel gemist en Lambert natuurlijk ook!

    Jullie zijn bijzondere mensen! Keep up the good work!

    Liefs José

Geef een reactie

