Geluiden van ‘the Nations’

We hebben via onze YWAM website een stukje muziek online gezet wat ik heb opgenomen tijdens de Nations 2 Nations week in onze DTS vorige week. Ik zit er zelf ook net naar te luisteren en moet zeggen dat niet alleen de muziek bijzonder goed is, maar de kwaliteit is eigenlijk ook beter dan ik dacht. Open hier de muziek en geniet van de geluiden uit India.

Als je geinteresseerd bent in meer audio van de afgelopen week, laat het even weten. We hebben nog meer gave muziek, onder andere van de fluitist die speelde voor “The Passion of the Christ,” maar ook een aantal toespraken waar je van ondersteboven gaat staan! Vooral Lynn Green sprak me erg aan met inzichten in Bijbelse waarheden, die ik nog niet eerder gezien of gehoord heb. Bij YWAM houden we ervan om dingen te vermenigvuldigen tegen weinig kosten. We gaan alle MP3’s op een CD zetten, die voor een paar Eurootjes beschikbaar wordt gesteld.  Stuur ons een mail als je meer wilt weten over het in bezit krijgen van deze MP3’s.

Geef een reactie

