~Reinier in Denver, USA~

Op dit moment ben ik in Denver, Colorado, USA. Ik ben hier om vrienden en sponsors te bezoeken en mogelijk nieuwe te ontmoeten.

Vandaag ben ik meegeweest naar de school van één van onze jongste vrienden: Emily Gallagher van 6 jaar jong. Op school heeft zij de laatste tijd geleerd over Nederland en haar juffrouw wilde graag dat ik wat deelde over ons land, de taal en over mezelf. Het was ontzettend leuk om daar bij deze 6 en 7 jaar oude kinderen te kunnen zijn en te kunnen vertellen over windmolens, tulpen en water, maar ook over het zijn van een zendeling in eigen land en de kinderen van hun leeftijd die ik op verschillende plekken op de wereld ben tegengekomen en allemaal de liefde en zorg van God nodig hebben. De kinderen vonden het enorm leuk en vooral Emily genoot erg van mijn komst.

Nadat ik klaar was met mijn verhaal was het tijd voor de lunch. Emily zei: “blijf je nog bij ons voor de lunch?” Ik vertelde haar dat ik naar huis moest om daar te lunchen. Maar ze wilde echt graag dat ik bleef. Ze zei: “ik kan mijn sandwich wel met je delen!”

Morgenavond hebben we een kleine samenkomst met vrienden van de familie waar ik nu verblijf, om te kunnen delen over wat God in onze levens doet en over onze visie voor de komende jaren.

Geef een reactie

