~DTS januari 2009~

Vorige week hebben we de eerste vergadering gehad ter voorbereiding van de Discipelschap Training School van januari 2009. Voor deze DTS zal ik de functie vervullen van co-leider en daarom zijn we nu alvast begonnen met de eerste vergaderingen om te bidden en wat plannen te bespreken voor deze DTS.

Hiernaast zie je de flyer voor de DTS, die als het goed is volgende week bij de drukker ligt. Door erop te klikken kan je de voor- en achterkant downloaden. Wie weet ken je wel iemand die hierin geïnteresseerd is, of moet je’m voor jezelf eens uitprinten en op je prikbord hangen om er nog eens goed over na te denken.

Als onderdeel van deze DTS hopen Rianne en ik in ieder geval een outreach team te leiden naar Pattaya in Thailand. Daarnaast zullen we ook proberen 2 weken outreach in Nederland in te plannen om ook hier in eigen land mensen te bereiken met het Goede Nieuws!

One comment

  1. Dorien Wittocx · november 23, 2008

    Beste,

    Ik heb grote interesse in het volgen van de dts die in januari begint in Amsterdam. Ik kom van België en ik ben 18 jaar.
    Ik weet niet goed of ik hiervoor bij de juiste persoon ben, maar ik zou eerst een gesprek willen met iemand van de leiding vooraleer ik me echt zou inschrijven.

    Ik zou het liefst eens een zaterdag willen langskomen voor een gesprek.
    Is dit mogelijk?

    Alvast bedankt, Dorien

Geef een reactie

