Thuis!

Afgelopen woensdag ben ik weer thuisgekomen van mijn reis naar Singapore en Bangkok.

Omdat we tijdens de lesfase 2 weken outreach hebben gehad in Nederland moesten we vanwege de visa van enkele studenten de lesfase afronden buiten Europa. Hiervoor moesten we uitwijken naar Singapore, wat een geweldige opstap is naar outreach in Azië.

De eerste week hadden we “Missions in Asia”, een programma wat door YWAM Singapore is ontwikkeld om mensen in korte tijd zo goed mogelijk voor te bereiden op zending in Azië. De tweede week hadden we les van Joseph Chean, de basisleider in Singapore.

Hoewel ik Rianne en de meisjes erg heb moeten missen was het wel goed voor mij om erbij te zijn. Vooral het feit dat ik veel tijd had om met de studenten en de team leiders tijd door te brengen is een enorme zegen geweest.

Uiteindelijk ben ik nog met de teams meegevlogen naar Thailand waar ik een ontmoeting had met de YWAM National Director om te praten over een nauwere samenwerking tussen YWAM Amsterdam en Thailand. Het was geweldig om weer in Thailand te zijn en vanuit Bangkok de teams te zien vertrekken.

Eén van de teams is nu in Chiang Rai en zal later tijd doorbrengen in Pattaya, terwijl het andere team zich nu bevind in Ratchaburi en later deze reis nog tijd hoopt door te brengen in Laos.

2 comments

  1. Cors & Vera · april 11, 2010

    Welkom terug, we moeten dan maar weer snel afspreken. Lijkt ons leuk.
    We zijn benieuwd naar alle verhalen. Succes met alles. Heel veel zegen. Gr.Corstian en Vera.

  2. Marieke · april 13, 2010

    Klinkt erg leuk! Gelukkig ben je op tijd terug van Rianne’s verjaardag 🙂

Geef een reactie

